Náš standard práce je nadstandardní!

Správné stanovení ceny a plán prodeje aneb příprava je základ úspěchu!

Správný cenový odhad nemovitosti je stavebním kamenem úspěšného prodeje. Cena nesmí být příliš vysoká ani příliš nízká. Cenové rozpětí určuje trh, konečnou částku ale výrazně ovlivní i správně nastavená prodejní strategie a zvolený marketing. Před každým prodejem proto provádíme detailní analýzu trhu, dané nemovitosti a všech dalších aspektů

Odhad prodejní ceny a stanovení strategie provádíme na základě cenových map a údajů z katastru nemovitostí.

Samotný plán prodeje včetně stanovení správné ceny vnímáme jako klíčovou věc. Ještě před zahájením spolupráce od nás dostanete návrh strategie i s jejím zdůvodněním. Bez toho se do práce nepouštíme.

Samozřejmě je na nás veškeré zastoupení při prohlídkách, na úřadech a jednáních, které vás budou čekat.

Profesionální prezentace foto, video a dron

Kvalitní fotografie urychlí prodej nemovitosti. V dnešní době technologií se může zdát, že pořídit fotku nebo video není nic složitého. Důkladná příprava a kvalita práce je ale rozhodující. Focení nemovitosti pro nás není otázkou pár minut a jednoho mobilního telefonu.

1) Připravíme nemovitosti k focení – úklid nebo naopak doplnění o dekorace nebo nábytek patří ke každé zakázce a je zcela klíčové. Mnohdy musíme přikročit k drobným opravám a malování. Přípravou nemovitosti se tedy zabýváme mnoho hodin nebo i dní před samotným focením a natáčením.

2) Fotíme a natáčíme - samotné focení v již připravené nemovitosti je záležitostí několika desítek minut až pár hodin. Veškerá logistika celé akce je na nás. Zkoordinujeme náš tým fotografů a dronařů. Případně zorganizujeme úklid a přípravu nemovitosti k focení - tzv fotostaging a homestaging.

3) Upravujeme pořízený materiál – fotky a video je potřeba protřídit a pečlivě upravit, video navíc sestříhat, aby byl finální výstup ve výborné kvalitě. Mnohdy se neobejdeme bez titulků a mluveného komentáře, tzv voiceoveru. Výstupy navíc připravujeme v několika formátech, aby byly kompatibilní s různými kanály (youtube, reklama na facebooku a instagramu, inzerce atd). Na kvalitě si zakládáme, abyste vždy dostali špičkové výstupy.

Kvalitní fotografie urychlí prodej nemovitosti!

Prodejní videa nás baví!

Při prezentaci je dnes naprostým standardem využití videa. Kvalitní fotografie sice dokáží zachytit vše podstatné. Video však posune prezentaci nemovitosti o level výše a dodá to nejpodstatnější – emoce. A jak víme, ty prodávají!

2D a 3D půdorysy

3D půdorysy dokáží srozumitelně zobrazit i složitější prostory. Umožňují mnohem lepší vnímání finálního prostoru a pochopení jednotlivých návazností včetně rozmístění nábytku. 2D půdorysy mají jednoduchou strukturu a většinou kopírují stavební výkres. Popisují jednotlivé místnosti, obsahují popisnou hlavičku, můžou obsahovat kóty a výměry místností.

3D půdorys zahrnuje i rozmístění nábytku, a tak budou mít zájemci mnohem lepší představu o tom, jak může jejich domov vypadat. A snáze se do něj zamilují.

Vizualizace a virutální staging

Existují situace, kdy není možné pořídit kvalitní fotografie nemovitosti. Buď proto, že samotná nemovitost ještě neexistuje nebo je ve výstavbě. Případně prodáváte nemovitost v původním stavu a potřebujete ukázat, jaký potenciál se v ní ukrývá.

Realistická interiérová vizualizace skvěle doplní prezentaci a potenciálním kupcům dá živou představu, jak bude nemovitost vypadat s plným vybavením. 

Vizualiazce interiéru nebo exteriéru jsou pro nás hračka

Z pouhého půdorysu zájemci těžko odhadnou, jak by mohl výsledný interiér vypadat, až bude zabydlený. Vizualizace jim ukáže možné využití prostoru, a tak budou mít jasnější představu, do čeho jdou.

Vizualizace nejsou jen o hezkém obrázku – pomáhají zvýšit atraktivitu nemovitosti a usnadňují rozhodování. To znamená méně nejistoty, rychlejší prodej a lepší prezentaci projektu. Ať už jde o novostavbu, rekonstrukci nebo jen úpravu interiéru, profesionální vizualizace dává vaší nabídce náskok před konkurencí.

A umíme je také rozpohybovat ...

Chcete posunout prezentaci nemovitosti ještě o kus dál? Vytvoříme pro vás video vizualizace, které doslova vtáhnout do prostoru a vzbudí ty správné emoce.​

Pokud prodáváte luxusnější nemovitost, záleží na každém detailu. Video vizualizace udělají skvělý dojem a odliší vás od konkurenčních nabídek. Jak u vašeho klienta, tak u potenciálních kupců.

Co vše je součástí našich služeb?

Profesionální odhad ceny

Stanovíme reálnou tržní cenu nemovitosti na základě aktuálních dat, srovnávací analýzy a zkušeností z trhu.

Příprava nemovitosti

Pomůžeme s úpravami interiéru i exteriéru, aby nemovitost oslovila co nejvíce zájemců a prodala se za co nejlepší cenu.

Focení, video a dron

Kvalitní vizuální prezentace je klíčem k úspěšnému prodeji. Nabízíme profesionální fotografie, videoprohlídky i záběry z dronu.

2D a 3D půdorysy

Přehledné půdorysy včetně 3D vizualizace pomáhají zájemcům lépe pochopit dispozici nemovitosti.

Vizualizace a virutální staing

Ukážeme potenciál nemovitosti pomocí profesionálních vizualizací nebo digitálního homestagingu.

Inzerce a online marketing

Zajistíme efektivní propagaci na realitních portálech, sociálních sítích a cílených reklamních kampaních.

Prohlídky a jednání se zájemci

Zajistíme osobní i online prohlídky, profesionálně komunikujeme se zájemci a vedeme jednání o ceně.

Financování a pojištění

Pomůžeme kupujícím s financováním a zajistíme výhodné podmínky hypotečního úvěru i pojištění nemovitosti.

Právní servis

Postaráme se o smlouvy, právní jistotu transakce i bezpečný převod nemovitosti na nového majitele.

Provize

Pracujeme za standardní provizi 3 – 5 % nebo fixní částku, která vychází z obdobného rozpětí.

Provize je rozpočet na akci a určíme ji vždy až po zhodnocení obchodního případu a jeho složitosti.


Na čem všem záleží při stanovéní provize?

  • časová náročnost

  • rozsah využitých marketingových nástrojů 

  • množství investovaných peněz do placené reklamy na sociálních sítích nebo PPC kampaní

Provizi dopředu nehradíte. Je splatná ve chvíli, kdy prodáme váši nemovitost.

Do každé zakázky investujeme množství času a vlastních peněz do marketingu a právního servisu. Proto není možné, abychom s ohledem na výsledek a čas nás všech prodávali nemovitosti za 1 – 2 %.

Zaujal Vás náš přístup? Pojďme spolupracovat.